نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

سایت شما موتور محرک تجارت و اهرم تبلیغاتی شما است. به منظور دیده‌ شدن باید تبلیغاتتان را جلوی چشم کاربران و مخاطبانتان قرار دهید. سئو به روش‌هایی برای افزایش تعدادبازدید سایت شما در گوگل گفته شده و درنتیجه افرادی که درپی خرید از محصول سایت شما هستند، به بازدید سایت شما می‌پردازند. سئو  را می‌­توان نوعی سرمایه‌گذاری دانست، سئو ازمیان همه‌ی روش­‌های بازاریابی اینترنتی دارای بیشترین نرخ بازگشت سرمایه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: سئو اصفهان

هنری‌فورد درباره اهمیت تبلیغات می‌گوید: متوقف نمودن تبلیغات به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها مثل توقف ساعت جهت صرفه‌جویی در زمان است.

متاسفانه سئوکاران اغلب به کاربران توجه نمی‌کنند و وب‌سایت ها و صفحاتشان را به‌گونه‌ای طراحی و منتشر می‌کنند که گوگل می‌خواهد. برخورداری از یک وب‌سایت جذاب و گرافیکی بدون بازدید و مخاطب فایده ندارد ولی داشتن یک وب‌سایت بدون جذابیت و نامرتب در نخستین صفحه‌ گوگل و با ترافیک بالا هم چندان مخاطب را جذب نمی‌کند. یک وب‌سایت اگر دارای 100 بازدیدکننده بوده و یک مشتری جذب کرده با وب‌سایتی که یک بازدیدکننده داشته و همان را به عنوان مشتری جذب کرده از نظر کارایی متفاوت نیستند. پرداخت هزینه و قیمت سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای گوگل زمانی برای کسب‌ و کار مؤثر و موفقیت آمیز است که همزمان برای کاربران دارای زیبایی و جذابیت باشد.

قیمت سئو | سئو اصفهان | سئو سایت

قیمت سئو برای بهینه سازی سایت

گروه متخصصین بهینه‌سازی و سئو سایت نواندیش بیش‌از 7سال گام‌ به‌ گام‌ با‌ گوگل رشد‌ کرده و همه‌ی تلاشمان این بوده که بیشتر از اینکه به کسب‌ درآمد فکر کنیم به فکر یادگیری و عقب‌نماندن از سرعت‌ رشد تکنولوژی‌ بازاریابی‌دیجیتال و دگرگونی های الگوریم‌های گوگل بوده‌ایم. ما هرگز خود را برتر نمی‌دانیم و همواره دانشجو و در پی رشد بیشتر خواهیم بود. هر سایتی را که بهینه‌سازی می‌کنیم با کسب‌ و کار جدیدی آشنا شده و به دوستان جدیدی برمی‌خوریم. جز این هدف دیگری نداریم.

نمونه کارهای سئو

عبارت طراحی اپلیکیشن اصفهان با انجام سئوی اصولی این سایت را در رتبه یک گوگل قرار داده است.

نمونه های دیگر:

واقعیت افزوده اصفهان

جهان سوله

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اگر تمایل به راه اندازی یک سایت داشته و می خواهید با تعرفه و هزینه طراحی سایت با امکانات و قابلیت های متفاوت آشنا شویدباید با نحوه تعیین قیمت طراحی سایت اصفهان آشنا باشید.

بدین منظور ابتدا توسط مشاور طراحی سایت، قصد و هدف اصلی شما از طراحی سایت پرسیده می شود. این سؤال و پاسخ آن بسیار اهمیت دارد چرا که درنهایت وب سایت باید نیازهای شما را به طور کامل برطرف نماید. البته این امکان وجود دارد که شما بعنوان مشتری در تصمیم گیری و تعیین هدف اصلی خود مشکل داشته باشید که گروه مهندسین نواندیش با سابقه طراحی و پیاده سازی بسیاری از سایت ها شما را جهت دستیابی به نتیجه ممتاز و قابل قبول هدایت و کمک خواهد نمود. مثلا‌‌ً شرکتی که هدف اصلی آن فروش محصولاتش است نیازی به راه اندازی سامانه شبکه های اجتماعی در سایت ندارد و باید برروی پراهمیت ترین خصوصیات یک وب سایت برای فروش بیشتر تمرکز کند.

بهتراست پیش از شروع طراحی سایت با متخصصین حوزه طراحی و توسعه وب مشورت کنید چرا که امکان دارد تمام سعی و تلاش و هزینه های شما بیهوده بوده و بر باد روند. پس از تشخیص و تعیین نیازهای وب‌سایت برای پاسخگویی به هریک از نیازهای وب سایت و ایجاد قابلیت های مورد نیاز آن مبلغ مشخصی دریافت می شود. پس از آنکه نیازهای وب سایت مشخص شد برای هر یک از امکانات مورد درخواست وب سایت هزینه مشخصی وجود دارد. با طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

قیمت طراحی سایت | قیمت طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت اصفهان

تعرفه قیمت طراحی سایت به شرح زیر است:

  • ثبت دامنه: هزینه ثبت دامین یا دامنه وب‌سایت برای دامنه‌های .IR و دیگر دامنه ها یکسان نیست.
  • هاست وب‌سایت:  وب‌سایت طراحی شده باید در فضای میزبانی قرار گیرد که این فضا را هاست نامیده و قیمت آن به میزان فضا و پهنای‌باند موردنیاز وب سایت بستگی دارد.
  • طراحی گرافیک: طرح اولیه وب سایت باید بوسیله گرافیست طراحی‌وب پیاده‌سازی شود که تعیین هزینه آن به میزان مهارت گرافیست و تعداد دفعات ویرایش به خواست کارفرما، بستگی دارد.
  • اسکریپت و برنامه های مورد نیاز وب سایت:  هر سایتی نیازمند اسکریپت‌ها و نرم‌افزارهای مخصوصی است که هریک باتوجه به میزان پیچیدگی دارای تعرفه و قیمت متفاوتی می باشند. درواقع گرانترین و دشوارترین قسمت طراحی سایت، برنامه نویسی آن محسوب می شود.
  • پیاده سازی صفحات مختلف سایت توسط توسعه‌دهنده وب: در این مرحله قسمت های برنامه نویسی و گرافیکی سایت به هم متصل شده و سایت اولیه و پایه پیاده سازی می شود.
  • درج محتوای صفحات وب‌سایت: در این مرحله نیز اطلاعات موردنیاز وب سایت از جمله تصاویر و متون توسط مدیرمحتوا در وب‌سایت درج و بارگذاری می شود. این مرحله از کار می تواند به کارفرما سپرده شود.

دیگر موارد مهم

  • ایمن سازی وب سایت: جهت ارتقای امنیت وب‌سایت باید متخصص امنیت وب، میزان امنیت هاست و برنامه‌نویسی سایت را بررسی نموده و در صورت نیاز به ارتقای سطح امنیتی وب‌سایت و به روزرسانی‌های امنیتی موردنیاز بپردازد.
  • سئو و بهینه سازی سایت: در نهایت پس از تکمیل و تایید وب سایت مدیر محتوا و سئو سایت باید سئوی سایت را بررسی نموده و شروع به انجام اصلاحات و اقدامات موردنیاز جهت بالاآمدن سایت در موتور‌های جستجو نماید. بیشتر بخوانید : سئو اصفهان
  • پشتیبانی وب‌سایت: پشتیبانی وب‌سایت ضمانت عملکرد آن است که در صورت بروز مشکل در هریک از بخش های سایت، بخش مربوطه سریعاً به رفع آن بپردازد.

طراحی سایت اصفهان | قیمت طراحی سایت

حرف آخر

توجه داشته باشید که همیشه پرداخت بالاترین هزینه موفقیت سایت شما را تضمین نمی کند. درواقع چیزی که بیشتر اهمیت دارد تجربه و سابقه کاری شرکت طراحی وب‌سایت و درک درست هدف شما از طراحی سایت است و نیز باید بتواند بهترین روش ها با کمترین هزینه برای رسیدن به هدف را بکار گیرد.

گروه مهندسین نواندیش دارای تجربه فراوان در زمینه واقعیت افزوده اصفهان و طراحی اپلیکیشن اصفهان

می باشد. 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اگر از صاحبان صنایع یا استارت آپ ها هستید، گروه مهندسین نواندیش گروه طراحی سایت اصفهان خدمات ویژه ای را جهت پیشرفت شما ارائه می دهد. کوچکترین کمک ما به استارت آپ ها طراحی سایت رایگان با تمامی امکانات است; در کنار آن خدماتی چون پشتیبانی رایگان یکساله، سئو و ... نیز ارائه می شود که مسلماً نقش زیادی در رشد و پیشرفت استارت آپ شما عزیزان خواهد داشت.

جهت آشنایی با سئو و اهمیت آن، سئو اصفهان را بخوانید...

پیشنهاد ویژه: طراحی سایت رایگان با تمامی امکانات

ابتدا لازم است کمی در باره طراحی وب سایت توضیح دهیم. این شغل یکی از تخصصی‌ترین مهارت‌های دنیا محسوب شده و در حال حاضر اکثر مردم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با اینترنت و به دنبال آن سایت‌های مختلف سروکار دارند. برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت علاوه بر تخصص لازم به تجربه بسیاری هم نیاز است که قطعاً نیازمند پرداخت هزینه می باشد. اما چرا وب سایت رایگان؟! چرا طراحی سایت رایگان ؟! یا حتی طراحی سایت فارسی رایگان؟!

شاید شما نیز تعجب کنید و از خود بپرسید چرا باید یک شرکت طراحی حرفه ای وب سایت دراصفهان، وب سایت رایگان طراحی انجام دهد و موجب جلب رضایت بیشتر مشتریان عزیز شود؟

چون ما به این روش می توانیم:

صاحبان ایده و طرحهای جدید در بازار تجارت الکترونیک را شناسایی نموده و ایده این عزیزان را نیز عملی کنیم.

ولی اگر صاحب ایده و فکری نو نیستید هم می توانید با معرفی سه مشتری عزیز در حیطه خدمات گروه ما از این خدمات ویژه بهره مند شده و به توسعه کسب و کار خویش بپردازید.

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها طراحی وب سایت رایگان را جهت تبلیغ ارائه داده اند ولی پیشنهاد ما منحصر بفرد بوده و همان طراحی سایت سفارشی است که به نظر و سلیقه شما احترام گذاشته و اجازه می دهد سایت را متناسب با نیاز نیاز کسب و کار و مشتریان خود طراحی کنید.

در صورتی که با هرگونه سؤال یا ابهامی در این مورد مواجه شدید با تیم طراحی سایت در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

Responsive-Web-Design



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در حال حاضر یکی از برترین روشهای فروش محصولات، راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان در بازار جهانی اینترنت است. شما با طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی اینترنتی می توانید محصولات یا خدمات موردنظر خود را مورد معرفی، تبلیغات و فروش به کاربران اینترنتی قرار دهید. همچنین دقت کنید که کاربران سایت فروشگاهی شما با مشتریان فروشگاه واقعیتان قابل قیاس نیستند.

در عصر حاضر اینگونه سایت‌ها در ایران بسیار مورد توجه واقع شده و بیشتر افراد مخصوصاً جوانان جامعه به خرید اینترنتی کالا روی آورده اند. همین مسئله موجب شده تا صاحبان مشاغل و نیز افراد واسطه اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایند.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

برای فروش اینترنتی داشتن سایت کافی نیست، یک سایت فروشگاهی اینترنتی موفق باید دارای ویژگی های زیر باشد:

۱- ساده و کاربرپسند با کاملترین امکانات باشد.

۲- دارای گرافیک مناسب و جذاب و در عین حال تصاویر طراحی شده با حجم پایین باشد.

۳- دارای سئوی قابل قبول رتبه‌ی بالا در موتورهای جستجو باشد تا ورودی خوبی نیز دریافت کند.

۴- استاندارد های جهانی طراحی سایت را رعایت نموده و اعتماد کاربران را جلب کند.

۵- مقیاس پذیر بوده و در سایزهای موبایل و تبلت نیز به خوبی نمایش یابد. مقاله « سایت باید با دستگاه های مختلف سازگار باشد. » را بخوانید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان |طراحی سایت | طراحی سایت در اصفهان

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر وب سایت‌ها

یک سایت فروشگاهی با توجه به نوع محصول ارائه شده دارای یک ویترین در نخستین صفحه است که چند نمونه از برترین و جدیدترین اجناس و محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته و محصولات و هدف فعالیت سایت خود را به صورت کلی به مشتری و بازدیدکننده‌ی سایت القا می‌کنیم.

مهمترین تفاوت سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها در نحوه‌ مدیریت آنها می باشد. چرا که در این سایت ها محصولات به صورت مداوم در حال تغییرند (هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ تعداد و نوع کالا) و ممکن است شما نیاز به آپدیت روزانه محصولات و قیمت آنها داشته باشید. بنابراین سایت های فروشگاهی بگونه ای طراحی می شوند که مدیریت آنها ساده و با دغدغه کمتری صورت گیرد.

همچنین در این سایت ها می توان جزییات هر محصول را به بازدیدکننده نمایش داده، ویژگی های مهم و نقاط ضعف و قوت آن نسبت به محصولات مشابه را بیان نموده و به کاربر امکان مقایسه خصوصیات محصولات و امتیازدهی آنها را داده و نیز محصولات با قیمت ویژه و دارای گارانتی را معرفی و رنگ بندی آنها را نیز تعیین کنید.

یکی از برترین ویژگی این سایت ها نسبت به سایت های دیگر امکان بررسی و آمارگیری جامع میزان موجودی، فروش محصولات و درآمد است که می تواند بصورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه گرفته و روی نمودار مشاهده و بررسی نمود.

برای آشنایی با فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک برگه طراحی سایت اصفهان را ببینید.

طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

با توجه به بالا بودن حجم رقابت در اصفهان, صاحبان صنایع هم وارد بازار جهانی اینترنت شده اند. به گونه ای که هر صاحب کسب و کاری اقدام به راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان کرده است. تا از این طریق خدمات خود را به همه معرفی کند.

باید گفت که صرف داشتن یک سایت به تنهایی ابزار کافی برای تبلیغ و ارائه محصول نیست. بعد از راه اندازی و طراحی سایت، باید سایت از لحاظ سئو پشتیبانی و مدیریت بشود. برای آشنایی با سئو مقاله « سئو اصفهان » را بخوانید.

البته سایت تنها راه برای فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک نیست. استفاده روز افزون از موبایل، وجود یک اپلیکیشن برای تبلیغ و معرفی محصولات می تواند راه دیگری باشد. مقاله « تاثیر طراحی اپلیکیشن اصفهان بر افزایش فروش» را بخوانید.

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در حال حاضر با افزایش استفاده از اینترنت افراد زیادی فعالیت تجاری خود را در فضای وب نیز انجام داده و هرکس یک سایت مخصوص برای کسب و کار خود دارد. چرا که طراحی سایت در اصفهان از مناسب ترین و به صرفه ترین روش های تبلیغات است که در نتیجه شاغلین طراحی سایت وردپرس اصفهان نیز که از سیستم های مدیریت محتوا بهره می برند بسیار افزایش یافته است.

طراحی سایت با جوملا (Joomla)، وردپرس (WordPress) و دروپال (Drupal) که سه سیستم مدیریت محتوای پراستفاده و توانمند در جهان محسوب می شوند به صورت مداوم و روزافزون افزایش می یابد. تاکنون هر یک از اینCMS ها موفق به دریافت بسیاری از جوایز بین المللی شده اند.

شرکت ها، نهادها و ارگان های مشهور و شناخته شده‌ی زیادی در سطح جهان، از این سیستمهای استاندارد و قابل اعتماد جهت طراحی وب سایت خود استفاده نموده اند.

وردپرس چیست؟

وردپرس (WordPress) به علت سادگی و استفاده آسان جهت طراحی سایت، به صورت گسترده ای در سراسر دنیا به کار برده می شود. طراحی وب سایت با وردپرس برای وب‌سایت‌های با پیچیدگی کم، وب‌سایت‌های بلاگ محور و وب‌سایت‌های متمرکز بر ارائه خبر و محتوا در سراسر جهان و به صورت میلیونی کابرد دارد.

این سیستم مدیریت محتوا، متن باز یا Open Source است که با زبان PHP نوشته شده و از پایگاه داده My Sql نیز پشتیبانی نموده و دارای قابلیت ها و افزونه های رایگان خوبی است. وردپرس در سال 2003 و در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت نمود و امکانات و افزونه های آن نیز بطور مداوم افزایش می یابد که نام آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (طراح و توسعه ‌دهنده اصلی وردپرس) انتخاب کرد.

برای آشنایی بیشتر با سیستم مدیریت محتوا مقاله «معرفی سیستم مدیریت محتوا» را بخوانید.

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت وردپرس اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت

چرا طراحی سایت وردپرس اصفهان ؟

وردپرس با کمک چندین برنامه نویس در سراسر جهان در حال توسعه و بروزرسانی بوده و روزانه افزونه‌های گوناگون زیادی را هم بصورت تجاری و هم رایگان انتشار می دهند.

اگر شما یک سایت را از ابتدا و توسط یک شرکت ایرانی با چندین برنامه نویس، پیاده سازی نموده و از آن در همه سایت ها استفاده کنید، از نظر امنیتی و بهینه سازی دچار مشکل خواهید شد که این مشکل باید فقط به دست همان شرکت رفع باگ شود ولی اگر وردپرس دارای یک باگ باشد برنامه نویس وردپرس ایران می تواند به سرعت با یک جستجوی ساده از برنامه نویسان جهان کمک خواسته و مشکل را برطرف نماید.

طراحی سایت وردپرس اصفهان به چند روش انجام می شود:

  • می توان پس از نصب وردپرس و دانلود یک قالب  آماده از اینترنت، تصاویر و مطالب سایت را بارگذاری نمود.
  • می توان پس از نصب وردپرس یک قالب را از پایه طراحی و تصاویر و مطالب را در آن بارگذاری نمود.
  • همچنین می توان پس از نصب وردپرس و با تسلط به زبان PHP، هسته جوملا را برای خود تغییر داده و قالب و افزونه های سایت را از پایه طراحی و برنامه نویسی نمایند که این نوع طراحی می تواند سایتی پویا و منحصربفرد با بیشترین امکانات را در برداشته باشد.

برای اینکه برروی وردپرس تسلط کافی داشته باشید باید به زبان‌های Jquery,Css,Html,PHP تسلط داشته و بتوانید سایتی جالب و با بیشترین امکانات را پیاده سازی کنید.


می توانید نمونه کارهایی از طراحی سایت اصفهان را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

سئو و بهینه سازی سایت چه تاثیری بر رشد کسب و کار دارد؟ سئو (search-engine-optimization(SEO روشی است که به ارتقای یک وب‌سایت و در نتیجه بالابردن تعداد بازدید سایت توسط موتورهای جستجو کمک می‌کند.

سئو جنبه های مختلف سایت را بررسی می‌کند، از کلمات بکار رفته در سایت گرفته تا میزان کیفیت لینک‌هایی که سایت های دیگر به شما می دهند.

سئو کمک می کند که از قابل فهم بودن و سادگی ساختار وب‌سایت برای موتور های جستجو و نیز موردپسند بودن آن برای کاربران اطمینان حاصل می کند.

سئو اصفهان  را بخوانید.

چرا باید به سئو و بهینه سازی سایت پرداخت؟

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت بدین دلیل است که بیشتر مردم جهت یافتن موضوع یا محصول دلخواه خود از موتورهای جستجو کمک می گیرند. و اهمیت آن زمانی بیشتر می شود که بیشتر مردم فقط به جستجوی نتایج جستجو در نخستین می پردازند. برهمین اساس مهم است که جهت داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل جای گیرد. برای مشخص شدن اهمیت سئو مقاله با سئو سایت در اصفهان بازاریاب انلاین استخدام کنید را بخوانید.

بیشتر کاربران اینترنتی صفحات مورد جستجوی خود را در موتور های جستجوی اصلی چون Google،Yahoo و Bing می یابند، در نتیجه سئو و بهینه سازی اصولی کلید موفقیت و ارتقای بازدید سایت شما است.

علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آنها به دنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان به سایت شما اعتماد بیشتری نموده و این موضوع ارزش سئو را دوبرابر خواهد می‌کند.

کلمات مورد جستجوی کاربران در موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد، تجربه نشان داده که جذب هرچه بیشتر بازدید‌‌کننده توسط گوگل می‌تواند تضمینی برای موفقیت هر‌شرکتی باشد، افزایش میزان بازدید از طریق سئو نسبت به انواع دیگر تبلیغات مناسبتر بوده و نیز به هزینه کمتری نیاز دارد.

هر وب‌سایتی که با هدف بازرگانی و تجارت پیاده سازی می‌شود، باید صفحات‌وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازد. اصلی ترین هدف یک وب‌سایت جذب کاربران اینترنتی می‌باشد، بررسی ها بیانگر این است که اکثر کاربران اینترنتی توسط موتورهای جستجو به وب‌سایت ها هدایت شده اند. نمونه هایی از طراحی سایت اصفهان را ببینید.

سئو و بهینه سازی سایت| سئو اصفهان | سئو سایت

چگونه سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهیم؟

از عوامل مهم سئو و بهینه سازی سایت، محتوای وب‌سایت است، هرچه محتوای سایت شما برای بازدیدکنندگان دارای جذابیت بیشتری باشد رتبه شما در گوگل نیز بهتر می‌شود.

جهت تهیه یک محتوای خوب باید به نکات زیر توجه نمود:

1 -  کیفیت بالای محتوا

کیفیت محتوا، نکته‌ای بسیار پراهمیت است. هرچقدر کیفیت محتوای وب‌سایت شما بالاتر باشد رشد سئوی وب‌سایت نیز بهتر خواهد شد. درحقیقت گوگل وب‌سایت‌هایی را که دارای محتوای باارزش و کیفیت بالا هستند را در اولویت قرار می‌دهد.

مقاله‌ای مناسب و پرمحتوا با حدود 1500 کلمه، مقاله بسیار مفید و ارزشمندی خواهد بود. مقاله هایی که متنی فاقد هرگونه غلط املایی و گرامری بوده و منسجم باشند، باعث رشد و ترقی وب‌سایت ها می‌شوند.

2 – تحلیل و بررسی محتوا

تحلیلگران سایت باید برروی کلمات کلیدی مهم و موردجستجوی کاربران تحقیق نموده و مقاله را باتوجه به این کلمات کلیدی تهیه و ویرایش نمایند. همانگونه که گفتیم باید از کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران، جهت تولید محتوا استفاده نمود. به این منظور میتوان از دو ابزار گوگل ادوردز و گوگل ترندز نیز کمک گرفت. بنابراین اگر در حین تولید محتوا به این کلید‌واژه‌ها نیز توجه کنید محتوایی ارزشمند را تولید نموده و به کاربرانی که موضوع مربوطه را جستجو کرده‌اند مناسبترین پاسخ را داده اید و درنهایت نیز کاربران از دستیابی به جواب جستجوی خود رضایت خواهند داشت.

سئو و بهینه سازی سایت | سئو اصفهان | سئو سایت

3 – استفاده از کلمات مهم و اصلی در محتوا

برای بهبود سایت با کلمات کلیدی مختلف، نباید درباره یک موضوع مشابه چند مقاله متعدد را تولید نمود زیرا گرفتار duplicate  می‌شوید. پس بهتر است با ادغام نمودن مطالب و تولید مطلوب صفحات، برای موضوع موردنظر چندین کلید واژه مختلف را جایگذاری  کنید. این امر ثابت می‌کند که می‌توان از محتوای طولانی به صورت بهینه استفاده نمود. کلمات مناسب را از گوگل ترندز یکی از ابزارهای گوگل پیدا کنید . با گوگل ترندز آشنا شوید.

4 - ایجاد تعامل بین محتوا و کاربران

هرقدر محتوای تولیدشده برای کاربران بیشترین جذابیت را داشته باشد، دارای بیشترین تعداد بازدید نیز خواهد بود و ممکن است که کاربران آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند. در حال حاضر با دقت در شبکه‌های اجتماعی این کار بسیار ساده تر شده و تعداد لایک ها و اشتراک مطالب بیانگر این است که با بعضی از مطالب تعامل و ارتباط زیادی برقرار نموده اند.

5 – به روزرسانی محتوا

هرچه موضوع مقاله در مقایسه با مسائل روز، جدیدتر باشد در سئو و بهبود سایت نیز مؤثرتر خواهد بود. موتورهای جستجو به محتوا و مقالات نو و به روز علاقه بیشتری دارند، در نتیجه باید در این جهت بسیار با دقت عمل نموده و بهترین و داغ ترین مطالب را در تولید محتوای مطلوب کاربران مورد توجه قرار داد.


با فناوری واقعیت افزوده اصفهان و طراحی اپلیکیشن اصفهان اشنا شوید.

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()