نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با گسترش ارتباطات و رقابت شدید بین صنایع طراحی وب سایت صنعتی بصورت اختصاصی یکی از نیازمندی های هر صنعتی محسوب می شود. یک صنعت زمانی به موفقیت دست می یابد که علاوه بر اینکه از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کند، امکانات و توانایی های خود را هم به دیگران نشان دهد. یک صاحب صنعت برای رشد و توسعه کار خود همیشه مهندسین باهوش استخدام می کند،  نیروی فروش قوی تربیت می کند. با استفاده از آخرین فن آوری ها محصولات درجه یک تولید می کند . او در این مرحله انتظار دارد که محصولاتش به قدر کافی شناخته شود.

راه های  مختلفی برای تبلیغ و معرفی سرویس ها و توانایی ها وجود دارد مثل طراحی پن فلت، بروشور و کتابچه. راه های تبلیغاتی چاپی محدود و وابسته به کیفیت چاپ و پر هزینه و زوال پذیر است. تبلیغات در فضای مجازی مثل اینستا و … مشتریان خاص ان صنعت  را پیدا نمی کند. یک طراحی وب سایت صنعتی خوب است که می تواند یک صنعت را به خوبی منعکس و معرفی کند. طراحی سایت در اصفهان را بشناسید.

manufacturing-web-design

طراحی وب سایت صنعتی برای هر صنعت باید انجام گیرد

افرادی که در صنعت مشغول هستند همیشه نیاز به معرفی و عرضه خود برای کشف مشتریان جدید هستند. چون هنوز مشتریان زیادی وجود دارند که هنوز شما را نشناخته و یا با محصولات و خدمات شما بخوبی آشنا نیستند.  در کشورهای پیشرفته بسیاری از افراد کالای صنعتی موردنیاز خود را از اینترنت و بوسیله وب‌سایت، جستجو و تهیه می کنند. این امر در کشور ما هم جایگاه خود را پیدا کرده است. مثلاً در زمینه صنعت خودرو محصولات به صورت اینترنتی به فروش می رسد. در یک وب سایت کلیه اطلاعات لازم یک خودرو از جمله رنگ , سال، نحوه پرداخت و ….. برای مشتری تعریف شده است و او پس از انتخاب می تواند خرید خود را انجام داد. وب سایت هایی که به خوبی طراحی شده و به نیازهای مشتریان پاسخگو باشد، باعث جلب اعتماد مشتریان و افزایش آنها می شود. البته منظور از خوبی علاوه بر راحتی و سادگی در استفاده انجام طراحی مطابق با نیازسنجی مشتریان می باشد. لینک‌هایی که مهم و مورد نیاز کاربر است باید در صفحات طولانی تکرار شود.

آیتم هایی که در یک طراحی وب سایت صنعتی باید وجود داشته باشد:

  •  معرفی کارخانه صنعتی
  • تاریخچه
  • شرکا و معرفی هئیت مدیره
  • نمایش محصولات و ویژگی های آنها
  • نمودار پیشرفت در طول زمان
  • نظر سنجی
  • چت آنلاین
  • باشگاه مشتریان

برای پشتیبانی و سرویس دهی به مشتریان طراحی اپلیکیشن اصفهان یک روش مناسب است که هر صاحب صنعتی باید به آن توجه کند.

سئو اصفهان

طراحی سایت در اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی وب سایت صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی سایت دانش بنیان یکی از تخصص های ماست. وجود مراکز متعدد دانش بنیان در سطح کشور با توجه به استعدادهای بی نظیر جوانان ایرانی در علوم مختلف از جمله افتخارات و دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
نکته مهم و شاید معقول در حیات و توسعه این مراکز، بازاریابی و فروش محصولاتی که دستاورد این شرکت ها می باشد.
واحد بازرگانی شرکت ویستاپرداز نواندیش با توجه به شناخت کامل از مراکز دانش بنیان و همچنین روحیات علمی مدیران این مراکز، آمادگی خود را جهت تقویت وجه بازرگانی این مراکز و ارائه مشاوره به این عزیزان اعلام می دارد.

پروژه طراحی سایت دانش بنیان

طراحی سایت دانش بنیان، طراحی سایت دانشگاه و طراحی سایت مراکز علمی و پژوهشی را با توجه به پشتوانه فعالیت ۱۷ ساله خود در زمینه IT و همکاران با تجربه و متخصص و تحصیلکرده در عالی ترین سطوح دانشگاهی کشور همچنین حضور در شهرک علمی تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اصفهان افتخار خود می دانیم.

طراحی سایت شرکت ها و مراکز دانش بنیان را یک تخصص منحصر به فرد بشمار می آوریم.
در واقع طراحی سایت دانش بنیان یک مفهوم علمی و تخصصی است و ضروری است شناخت دقیقی از مدیران، محصولات، تکنولوژی و مخاطبان این محصولات وجود داشته باشد.
بدهی است رونق این مراکز باعث سربلندی هر چه بیشتر ایران عزیزمان می گردد.

یکی از طراحی سایت های انجام شده توسط گروه نواندیش طراحی سایت شرکت دانش بنیان نانو آوینا است. تیم طراحی سایت و گرافیک بعد از تایید گرفتن از صاحبان کار در مورد آرم , لگو و رنگ بندی این سایت را طراحی و سپس به صورت جزء به جزء با نظارت انها پیاده سازی کرده است. در قسمت نمونه کارها از صفحه طراحی سایت اصفهان می توانید آن را ببینید. البته در زمینه سئو سایت های طراحی شده هم تمام تلاش خود را برای داشتن سئوی خوب انجام داده است. سئو اصفهان

دنیای مجازی کسب و کار خود را با اطمینان به ما بسپارید.|


:: برچسب‌ها: طراحی سایت, طراحی سایت اصفهان, طراحی سایت دانش بنیان ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

افراد بسیاری برای انتخاب قالب سایت فقط به شکل ظاهری و نحوه نمایش آن توجه می کنند. و معیار انتخاب خود را زیبایی و افکت های سایت قرار می دهند. اما باید گفت که هر قالب سایتی مناسب نیست. به عبارت دیگر می توان گفت یک قالب سایت خوب قالبی است که علاوه بر زیبایی و استاندارد بودن، از لحاظ سئو بهینه سازی شده باشد.  موتورهای جستجو فقط به محتویات و کدهای قالب سایت دسترسی دارند و این امر خود اهمیت رعایت کردن اصول بهینه سازی قالب برای سئوی سایت را مشخص می کند. بیشتر بخوانید: سئو اصفهان 

وجود نرم افزارهای مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا باعث شده است که قالب از محتوای سایت جدا شود. به طوری که کدهای قسمت های مختلف سایت در صفحات جداگانه نگه داری می شود. به عنوان مثال یک فایل برای ساید بار، یک بخش برای هدر سایت و … و از فراخوانی این کدها قالب سایت آماده می شود.

اهمیت قالب سایت در سئوی سایت

موتورهای جستجو هنگام مراجعه به یک وب سایت، با کدهای قالب به همراه محتوا روبرو می شوند و کدهایی که قالب وب سایت را می سازد به عنوان بخشی از محتوا در نظر می گیرد. رعایت اصول استاندارد در زمان طراحی کردن سایت یکی از موارد مهمی است که طراحان سایت باید به ان توجه داشته باشند. با گروه طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

به همین دلیل است که سئوی سایت در زمان طراحی یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی یک سایت محسوب می شود. از آنجا که زمینه رقابت برای موتورهای جستجو بسیار شدید است رعایت کوچکترین نکات در حیطه طراحی و کدنویسی سایت می تواند امتیاز خوبی به حساب آید و بالعکس. بدین منظور که کدنویسی غلط یا غیر بهینه باعث شکست و عقب ماندن از رقبا بشود.

به عنوان نمونه، داشتن یک تگ H1 برای صفحات فرود سایت یکی از اصول سئو است. و از آنجا که باید کلمه کلیدی را حتماً در عنوان جا داد، یک طراح حرفه ای در زمان کدنویسی عنوان صفحه را در تگ H1 قرار می‌دهد. یا تهیه فایل های استایل شیت کم حجم و درون خطی نبودن آنها در کدهای html ، موردی دیگر از رعایت سئو در زمان طراحی قالب وب سایت است.

سئو سایت | سئو اصفهان | بهینه سازی سایت

قالب سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1. کدنویسی با آخرین تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی : از آنجا که زبان های برنامه نویسی روز به روز بهینه تر می شوند، قالب های که با امکانات جدیدتر
  2. حجم و تعداد فایل ها: هر چه قدر که حجم و تعداد فایل های چه تصاویر، استایل ها و جاوا اسکریپت کمتر باشد از لحاظ سئو بهینه است.
  3. ریسپانسیو بودن سایت: نمایش مناسب سایت در دستگاه های مختلف در زمان طراحی حتماً  باید مورد توجه قرار گیرد.
  4. ….

البته این ها مواردی هست که در زمان طراحی باید مورد توجه قرار گیرد و برای در صدر بودن در گوگل باید محتوای مناسب و مطابق با اصول سئو تهیه کرد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: بهینه سازی سایت, سئو اصفهان, قالب سایت , سئو , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از موارد مهمی که هر صاحب سایت فروشگاهی باید در نظر داشته باشد سئو سایت فروشگاه اینترنتی اش است. خرید اینترنتی از یک سایت فروشگاهی موجب می‌شود که مشتری قادر به دیدن کالای مدنظر خود از نزدیک نباشد و نیز نتواند از سایز و جنس آن مطمئن شود. ولی با این حال تعداد مشتریان سایت‌های فروشگاهی در حال افزایش روزافزون می‌باشد. در نتیجه تعداد متقاضیان طراحی سایت فروشگاهی نیز بیشتر و رقابت فرشگاه‌های اینترنتی در موتورهای جستجو فشرده‌تر می‌شود.

بنابراین می‌بایست سئو و بهینه سازی سایت‌های فروشگاه اینترنتی قسمتی از استراتژی بازاریابی هر فروشگاه آنلاین باشد. سئو اصفهان را بخوانید.

اهمیت سئو سایت فروشگاه اینترنتی از همان بدو شروع

متاسفانه اکثر صاحبان مشاغل اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین، سایت خود را همانندسازی می‌کنند. بدین ترتیب که ابتدا توسط افراد متخصص طراحی سایت شروع به طراحی فروشگاه آنلاین خود نموده و پس از مدتی که سایت موفقیت مورد انتظار خود را نداشت بدنبال نیروی حرفه‌ای برای سئو می‌گردند تا سایت آن‌ها را مطابق با الگوریتم‌های گوگل بهینه نموده و موجب افزایش رتبه آن‌ها شود. این کار غلطی است چون سایت و اجزای اصلی آن که برای سئو اهمیت دارد طراحی شده است. سئو را باید جزء مواد اولیه یک سایت قرار داد و در زمان طراحی تمام مواردی که بر روی سئو اثر دارد را لحاظ کرد. در غیر اینصورت باید متحمل هزینه اضافی, زمان بیشتر و شاید حتی شکست پروژه هم بود.

اگر هدفتان افزایش روزانه فروش و درآمد خود از سایت است که مطمئناً همینطور است باید از ابتدا برروی سئو کار کنید. اشتباه دیگر درمورد سئو این است که صاحبان فروشگاه آنلاین پس از اطمینان و رضایت از نتیجه سئو سایت خود آن را به حال خود رها می‌کنند. در صورتی که همواره باید از آنچه در حال حاضر دارید (اعم از: رتبه سایت، ترافیک، نرخ تبدیل، مشتری، فروش و…) محافظت نموده و بخوبی با رقبای خود رقابت کنید. رتبه سایت شما در گوگل ماندگار و همیشگی نیست و گوگل هرگز سایت شما را بطور مداوم حمایت نمی‌کند.

بهینه سازی سایت

اکثر صاحبان فروشگاه‌های آنلاین معتقدند که با قراردادن صدها یا حتی هزاران کالا و محصول در سایت تجارت الکترونیک خود، ترافیک موتور جستجو تغییر کرده و یا با تعدادی فعالیت اصطلاحاً فریبنده گوگل سئوسایت بهینه می‌شود.

درصورتی‌که در واقع این موضوع حقیقت ندارد. هدف شرکت ویستاپرداز نواندیش گروه طراحی سایت اصفهان نیز این است که مضاف بر بهینه‌سازی سایت براساس الگوریتم‌های گوگل، کسب‌وکار هدف را تحلیل و بررسی نموده و به نیازسنجی مخاطبین آن بپردازد. این امر در سئو بسیار تاثیرگذار بوده و به عنوان سئو کلاه سفید شناخته می‌شود.

در واقع بهینه‌سازی سایت‌های فروشگاهی بسیار مشکل‌تر و تخصصی‌تر از سایت‌های دارای چندصفحه و یا وبلاگ‌هاست. با داشتن مداوم صفحات متعدد محصول در سایت و خارج از آن، مشکلات فراوانی ایجاد می‌شود که موجب دشواری سئو برای سایت‌های تجارت الکترونیک می‌باشد. در سئو سایت فروشگاه اینترنتی بیشترین تمرکز برروی محتوا، لینک‌ و تگ‌هاست و برنامه‌ریزی استراتژیک بمنظور جذب مخاطب هدف که قصد خرید از سایت باشد دارای اهمیت بالایی می‌باشد.

طراحی سایت اصفهان | سئو اصفهان | طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهم در مورد محتوای سئو سایت فروشگاه اینترنتی:

  1. بدنبال کلمات کلیدی مناسب باشید: مهم‌ترین قسمت جهت سئو وب‌ سایت، جستجو و یافتن  کلمات کلیدی مناسب برای کسب‌وکار شماست. نخست باید این موضوع را بدانید که چه کلماتی مرتبط با فعالیت شما است و کاربران با جستجوی چه کلمه و عبارتی محصولات شما را جستجو می‌کنند.
  2. محصولات خود را بدرستی توصیف کنید: معمولاً این اشتباه در فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک به چشم می‌خورد. متاسفانه نبود توصیف کامل و درست آن‌ها در صفحه محصولات، شانس واقع شدن آن‌ها در صفحه نخست گوگل را به صفر می‌رساند.  ممکن است تصور کنید یک عکس برای محصولی چون مانتو بیانگر همه‌چیز است و نیازی به توضیح اضافه ندارد. ولی در حقیقت موتور جستجویی چون گوگل نمی‌تواند عکس را بخواند. پس حتما خصوصیات محصولات خود شرح دهید. مطمئناً محتوای انحصاری برای توصیف هر محصول، همواره برای بهبود سئو شما مناسب‌تر است.

موارد دیگر:

  1. برای توصیف محصولات، توضیح سازنده آن‌ها را کپی نکنید: نکته اینجاست که این توضیحات به اکثر فرو‌شگاه‌های آنلاین ارسال شده و بیشتر آ‌نان یک محتوا را بکار می‌برند. این موضوع موجب داشتن محتوای بی ارزش و کپی شده می‌شود که براساس الگوریتم‌های گوگل غیرقابل قبول نیز هست.
  2. درمورد هر محصول، نظرات مشتریان خود را قرار داد: حدود ۷۰درصد مشتریان پیش از خرید محصول به بررسی بیشتر کالای موردنظر خود در فضای اینترنتی می‌پردازند. این نکته بیانگر این است که اگر در سایت خود بررسی و نظرسنجی محصولات را قرار ندهید بسیاری از مشتریان خود را از دست می‌دهید. سایت آمازون که از جمله سایت‌های معروف جهانی است، علاوه بر این که به کاربران امکان خرید داده، آنان را قادر ساخته تا تجربیات و علائق خود را با دیگر کاربران در میان بگذارند. قراردادن نظر مشتریان درمورد هر محصول، نتایج مثبتی را برای سایت به ارمغان می‌آورد.همانگونه که می‌دانید تولید محتوا برای هر محصول کاری مشکل است و از سوی دیگر، قبلاً اشاره کردیم که تولید جداگانه محتوا برای هر محصول تاثیر بسزایی برروی سئو سایت فروشگاهی خواهد داشت. از مزایای ثبت نظرات مشتریان این است که محتوای هر یک از محصولات شما را منحصر بفرد نموده و مهمتر آنکه این کار بطور رایگان صورت می‌گیرد. نظرات مشتریان موجب بروزرسانی مداوم صفحه بدون افزودن مطلب جدید به آن می‌شود و موتورهای جستجو نیز همواره به صفحات شما سرمی‌زنند.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

 موارد زیر را برای معرفی محصولات در نظر باید داشت:

  • حتماً محتوای توصیفی کامل و دقیق قرار دهید تا مشتریان هنگام خرید قادر به تصمیم‌گیری درست باشند.
  • محتوای وب‌سایت‌های دیگر را کپی نکنید. موتورهای جستجو درصورت مشاهده شما را جریمه می‌کنند.
  • بکاربردن زیاد برخی از کلمات کلیدی در صفحات امکان دارد زیان‌آور باشد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو, سئو اصفهان, سئو سایت, سئو سایت فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی وب سایت تخفیف دار یکی از روش های جذب مشتریان است. با توجه به بالا رفتن سطح رقابت در بین صاحبان کسب و کار ارائه محصولات با قیمت پایین‌تر یکی از راه‌هایی جذب مخاطبان برای پیشی گرفتن در رقابت است. مشتریانی که به دنبال یافتن کالای ارزانتر هستند این امکان را دارند تا به صورت حضوری مغازه‌های گوناگون را گشته و در نهایت کالای موردنظر خود را با بهترین قیمت نسبت به مغازه‌‌‌های دیگر تهیه کنند.  یک روش آسانتر انتخاب و خرید به صورت مجازی و آنلاین کالای موردنظر است. در این صورت  حق انتخاب آنها بیشتر بوده و می‌توانند با بستن یک صفحه یا تب از سایتی خارج شده و با جستجوی بیشتر در بین سایت‌ها یا فروشگاهها بپردازند. در نتیجه درنظر گرفتن تخفیف برای هر کالا می‌تواند موجب ترغیب بیشتر مشتریان شود تا خرید خود را بیشتر نموده و به شما و سایتتان بیشتر اعتماد کنند.

طراحی سایت اصفهان | وب سایت تخفیف | طراحی سایت در اصفهان

رشد روز افزون طراحی وب سایت تخفیف

به همین دلیل چندسال است که سایت‌های تخفیف گروهی هم طراحی و توسعه یافته و اکثر کاربران آنلاین نیز از آنها استقبال زیادی داشته‌اند. این وب‌سایت‌ها با صاحبان کسب و کار در زمینه‌های مختلف قراردادهایی را بسته و در قبال خرید کاربران از طریق سایت شما، چند درصد از مبلغ خرید به عنوان پورسانت به شما ارائه می‌شود.
متنوع بودن کالا و خدمات در این وب‌سایت ها نظر هر مشتری آنلاینی جلب می‌کند. دادن کوپن یا کارت تخفیف نیز می تواند برای هر کاربری جالب بوده و آنان را برای خرید بیشتر تشویق و ترغیب نماید.

بدون شک با داشتن تنوع کالا، خدمات و سرویس‌ها موتورهای جستجویی چون گوگل نیز از سایت شما استقبال نموده و نسبت به سایت‌های دیگر رتبه بالاتری را کسب خواهید نمود.

سئو اصفهان را بخوانید.

همچنین میتوان با تعبیه یک سیستم جستجوی درون سایتی، سرعت دسترسی مشتریان به محصولات دارای تخفیف را افزایش می‌دهد. مطمئناً مشتریان در نهایت از سایتی رضایت دارند که سریعتر به اطلاعات مورد جستجوی خود دست یابند. پس شما می‌توانید با طراحی یک سایت تخفیف موفقیت آینده خود را تضمین کرده و شروع به فعالیت در عرصه فروشگاه اینترنتی تخفیف نمایید.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

آیتم های مهم در وب سایت تخفیف

داشتن پنل مدیریتی برای صاحب و مدیر سایت بخش بسیار مهمی است که با سپردن طراحی آن به ما می‌توانید مطمئن شوید که این بخش با بالاترین تکنولوژی و کیفیت ارائه شده و در نهایت قابل مدیریت ساده‌تر خواهد بود.قطعاً پنل مدیریتی شما با سطوح دسترسی گوناگون طراحی خواهد شد تا قادر به استخدام افراد مختلف برای مدیریت ساده‌تر باشید.

صفحه‌ اصلی سایت شما باید به بهترین شکل طراحی شود چرا که کاربران با رؤیت صفحه نخست سایت سریع‌تر اعتماد نموده و تصمیم می‌گیرند. بهتر است آنها در این صفحه تمامی تخفیفات برتر سایت را مشاهده نموده و بتوانند برروی آن کلیک کنند. حتی بهتر است بخش تبلیغات نیز در سایتتان تعبیه شود. چرا که قطعاً صاحبان کسب و کار مایلند تا از کاربران آنلاین سایتتان استفاده کرده و در بهترین و قابل مشاهده‌ترین مکان سایت شما تبلیغ بنری خود را جایگذاری کنند.

قرار دادن صفحه در طراحی سایت برای اینکه کاربران بتوانند تخفیف موردنظر خود را در سریع ترین زمان ممکن به دوستان خود معرفی کنند، تا با این روش بتوانند افراد بیشتری را به سوی سایت سوق دهند یک آیتم مهم است. تعداد بیشتر کاربران به معنای داشتن رتبه برتر بوده و اعتماد کاربران جدید سایت را جلب خواهد نمود.

ذکر این نکته لازم است که خود سایت‌های فروشگاهی می‌توانند دارای مکانیزم مختلف تخفیف مثل سایت‌های تخفیف گروهی  باشد. بخش تخفیفات در یک وب‌سایت فروشگاهی می‌تواند شامل تخفیف مناسبتی، تخفیف برحسب میزان خرید، تخفیف برای مشارکت در قرعه کشی و برنده‌شدن در آن، تخفیف فصلی و… نیز باشد.

 

خدمات وب سایت تخفیف

تجربه ثابت کرده که در یک وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی می‌توان سرویس‌ها و خدمات ذیل را ارائه نمود:

  • طراحی صفحه‌وب بمنظور دسته‌بندی گروه‌ها و کالاهای متنوع
  • طراحی صفحه وب بمنظور تعریف پلن‌های گوناگون تخفیف برای کاربران
  • طراحی صفحه‌وب بمنظور معرفی محصولات به دوستان و دعوت آنان جهت عضویت در سایت
  • طراحی صفحه‌وب بمنظور امتیازدهی به کاربران و تبدیل امتیازات کاربران به پول جهت ترغیب آنان به خرید از سایت
  • طراحی صفحه‌وب دادن کارت و کوپن تخفیف جهت دادن انگیزه بیشتر به کاربران و خرید بیشتر آنان

 

نمونه هایی از پنل‌های مدیریتی فروشگاهی، محصول تجربه گروه  ما در زمینه طراحی سایت در اصفهان و سلیقه‌های متنوع مشتریانمان می‌باشد را ببینید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان, طراحی سایت در اصفهان, وب سایت تخفیف , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

امروزه داشتن یک وب سایت کارخانجات را می تواند بهتر برای مشتریان داخلی و خارجی معرفی کند. در دنیای تکنولوژی و مدرن امروزی آشنا نبودن با روش های تبلیغاتی جدید در فضای مجازی میتواند صاحبان صنایع را از عرصه رقابت خارج کرذه و نتیجه را به رقبا واگذار نماید. به طوری که می توان گفت اگر مشتریان مورد نظر خود را دارید و از طریق آن ها درآمد خوبی دارید, استفاده نکردن از روش های جدید می تواند باعث از دست دادن مشتریان شود. کانال های ارتباطی و تبلیغاتی جدید مثل  طراحی سایت و اپلیکیشن، کانال تلگرام و اینستاگرام به عنوان مسیرهای نوین برای معرفی خدمات و جذب مشتری در داخل و خارج بوده است.

کانال های تبلیغاتی در فضای مجازی

استفاده از تلگرام ، اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی برای تبلیغ یک راه موقت و بسته به اعتبار آن شبکه های اجتماعی است. در عین حالی که طراحی اپلیکیشن و وب سایت کارخانجات روشی دائمی و مستمر برای حضور در فضای مجازی است. بسیاری از افراد صاحب کارخانه اعتقاد دارند که صرفاً داشتن یک وب سایت می تواند کافی باشد ولی راه اندازی یک وب سایت ابتدایی راه است. یک سایت زمانی موفق عمل می‌کند که از سئوی بالای برخوردار باشد و با کلمات کلیدی متناسب در صفحات اولیه نتایج گوگل قرار گرفته باشد. با سئو اصفهان آشنا شوید. اما باز باید گفت که سایت با سئوی بالا هم یک جنبه از کار است، برای پشتیبانی و سرویس‌دهی به مشتریان همیشگی نیاز به یک اپلیکیشن یک الزام است.

Website-Design

موارد مهم در طراحی وب سایت کارخانجات

زمانی که یک وب سایت برای یک کارخانه طراحی می شود، موارد مهمی هست که حتماً باید در سایت رعایت شود:

  • معرفی خود و سابقه کارخانه : برای آشنایی بیشتر کاربران با نوع فعالیت و سابقه کارهای انجام شده
  • معرفی کالاهای تولیدی و دسته بندی آنها، ویژگی و مزایای آن ها
  • فروشگاه اینترنتی در صورت امکان برای خریدهای جزئی و عمده به صورت انلاین
  •  چند زبانه بودن سایت جهت معرفی فعالیت و سرویس های کارخانه برای مخاطبان خارجی
  • نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش به همراه کانال های ارتباطی آنها مثل آدرس، تلفن و …
  • استانداردها و گواهینامه های اخذ شده از موسسات معتبر
  • سوابق کارمندان و کارکنان
  • شرکت های تابعه
  • ارتباط با مشتریان و پرسش و پاسخ
  • گواهی نامه و افتخارات

رعایت همه این موارد در کنار یک گرافیک زیبا که بیانگر نوع کار و خدمات باشد می تواند تاثیر خود را برای معرفی بهتر کالا و خدمات باشد. در وب سایت کارخانجات بعد از مطرح کردن سابقه ای از خدمات و معرفی کالاها باید مشتریان و نظرات آنها را برای اعتماد بیشتر کاربران مطرح کرد. نمونه های از طراحی سایت اصفهان که توسط گروه مهندسین نواندیش انجام شده است از قسمت نمونه کارها قابل دسترسی است.

 

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو اصفهان , طراحی سایت , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی وب سایت , وب سایت کارخانجات ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1396 | نظرات ()